Palīdzība Bieži uzdotie jautājumi
Visbiežāk uzdotie jautājumi
Piegāde
Es pasūtīju preci ar pārdevēja piegādi, bet joprojām neesmu saņēmis preci?

Ja visi veidi, kā sazināties ar pārdevēju, neizdevās, tad 7 dienu laikā pēc apstiprināšanas pasūtījums tiks automātiski atcelts un jūs saņemsiet naudas atmaksu.

Pasūtījums kavējas, ar ko sazināties, lai noskaidrotu iemeslu?

Ja rodas aizkavēšanās vai neskaidrības par pasūtījuma statusu, varat izmantot funkciju "Tērzēt ar pārdevēju", ko atradīsiet pasūtījuma apskatē. Jūs varat izsekot piegādes statusu, izmantojot funkciju "Izsekošana".

Ja pārdevējs nereaģē, droši sazinieties ar mūsu atbalsta komandu un mēs palīdzēsim atrisināt situāciju.

Kāpēc grozā ir vairākas piegādes izmaksas?

Promo.lv - Tirgus. Tas nozīmē, ka Jūs varat pasūtīt preces no dažādiem pārdevējiem, savukārt piegādes izmaksas būs atkarīgas no pārdevēja iestatījumiem.

Kādas piegādes metodes ir pieejamas?

Piegādes veids un izmaksas ir atkarīgas no pārdevēja valsts un preču veida. Prices piegādes sarakstu varat redzēt grozā zem katra pārdevēja precēm vai preces pirmsapskatē.

Cik ilgi notiek piegāde?

Lielākā daļa paku tiek piegādātas 2 dienu laikā pēc pasūtīšanas. Piegādes laiks ir atkarīgs no pārdevēja un preces. Aptuveno piegādes laiku varat redzēt iepirkumu grozā pirms pasūtīšanas vai precīzu pēc pasūtījuma apstiprināšanas no pārdevēja puses.

Pasūtījumi
Pasūtījumu atcēla pārdevējs, kā atgūt naudu?

Ja pasūtījumu atceļ pārdevējs vai tas tika atcelts automātiski, mēs atmaksāsim Jūsu naudu uz to pašu maksājumu karti tajā pašā darba dienā. Tomēr atkarībā no bankas tas var ilgt 3–7 dienas.

Es pasūtīju nepareizu preci, kā es varu atcelt pasūtījumu?

Pasūtījumu var atcelt preces pasūtījuma apstrādes laikā. Lai atceltu pasūtījumu, sazinieties ar pārdevēju, izmantojot pārdevēja tērzēšanas funkciju.

Cik ilgs laiks nepieciešams, lai apstrādātu pasūtījumu?

Pēc maksājuma pārdevējam ir 24 stundas, lai apstiprinātu pasūtījumu un 24 stundas, lai nosūtītu (darba laikā). Ja pārdevējs nav apstiprinājis pasūtījumu, pasūtījums tiks automātiski atcelts un mēs atmaksāsim Jums samaksāto summu.

Apmaksa un Atmaksa
Summa tika norakstīta no kartes, bet pasūtījums joprojām ir atzīmēts kā neapmaksāts?

Tā ir izplatīta parādība, taču neuztraucieties. Rakstiet mūsu atbalsta komandai un mēs atradīsim jūsu maksājumu un parūpēsimies, lai pēc iespējas ātrāk saņemtu pasūtījumu.

Kādi maksāšanas veidi ir pieejami?

Šobrīd vienīgais maksāšanas veids ir maksājumu karte. Tas nodrošina tūlītēju pasūtījuma apstrādi un ērtu naudas atmaksu. Mēs strādājam pie jaunu maksājuma veidu pievienošanas jūsu ērtībām.

Atgriešanās
Kad es saņemšu atmaksu?

Mēs apstrādājam atgriešanu tajā pašā dienā. Parasti atgriešana aizņem ne vairāk kā 24 stundas, taču atkarībā no bankas tas var ilgt no 3 līdz 7 dienām.

Es atgriezu preci, kad es saņemšu savu naudu atpakaļ?

Kad pārdevējs ir apstiprinājis atgriešanas saņemšanu, pārdevējam ir 7 darba dienas, lai pārbaudītu preci. Pēc pārbaudes pārdevējs vai nu apstiprinās jūsu pieprasījumu vai atteiks, norādot iemeslu. Pēc apstiprināšanas jūsu atmaksas pieprasījums tiks izveidots automātiski un atmaksa tiks veikta saskaņā ar vispārējiem preces atmaksas noteikumiem.

Kā es varu atgriezt preci?

Ja neesat apmierināts ar preces kvalitāti, mēs nodrošinām jums ērtu atgriešanas procesu, kas sniedz pilnīgu kontroli pār pieteikuma statusu un ātru un garantētu apstrādi. Lai atgrieztu preci, izmantojiet pasūtījuma izvēlnē vai preču izvēlnē pieejamo funkciju "Atgriezt" (trīs punkti pa labi no nosaukuma). Preci varat atgriezt 14 dienu laikā pēc pasūtījuma apstiprināšanas, ja vien pārdevējs nav noteicis citu preces atgriešanas termiņu. Piegādes adresi varat redzēt pieteikuma izskatīšanas sadaļā "Atgriešana".

Izšķiršanas centrs
Vēlmju saraksts
Preces iegade
Kas ir preču pārdevējs?

Pērkot jūs noslēdzat preces pirkšanas-pārdošanas līgumu ar pasūtījuma apskatā norādīto uzņēmumu un saņemat no tā rēķinu. Mēs mēs nodrošinām Jums drošu un ērtu iepirkšanās pakalpojuma servisu.

Kas un kā nodrošina preču atgriešanu un garantiju?

Preces atgriešanu un garantiju nodrošina preces apskatā norādītās preces pārdevējs. Mēs savukārt garantējam naudas atmaksu, ja prece nepatika vai gadījumā, ja preci nesaņēmāt.

Cik ilgi notiek piegāde?

Aptuvenais piegādes laiks un veidi ir norādīti preces apskatā un iepirkumu grozā. Parasti preces klients saņem 2-3 darba dienu laikā, bet, ja pārdevējs nodrošina savu eksprespiegādi – tajā pašā dienā.

Kāpēc ir izdevīgi pirkt pie jums?

Promo ir atlaižu mārketpleiss/tirgus. Pirmkārt, tas ir ērti. Šeit jūs atradīsiet labas cenas, labākos piedāvājumus no simtiem uzticamu pārdevēju vienuviet. Otrkārt, tas ir droši. Mēs nodrošinām Jums ērtības preču atgriešanai un naudas atdošanas garantiju skaidrā termiņā. Pārdevējs nesaņem naudu, kamēr neesat 100% apmierināts ar pirkumu. Treškārt, tas ir interesanti. Ar regulāriem pirkumiem jūs varat sakrāt bonusus un iegūt vēl lielākas atlaides un vērtīgas dāvanas.

Ir vēl jautājumi?
Mūsu atbalsta komanda vienmēr ir jūsu rīcībā
Klientu apkalpošana
Atbalsts pieejams katru darba dienu no 9:00-17:00