Atgriešanās
Bieži uzdotie jautājumi

Ja neesat apmierināts ar preces kvalitāti, mēs nodrošinām jums ērtu atgriešanas procesu, kas sniedz pilnīgu kontroli pār pieteikuma statusu un ātru un garantētu apstrādi. 

Lai atgrieztu preci, izmantojiet pasūtījuma izvēlnē vai preču izvēlnē pieejamo funkciju "Atgriezt" (trīs punkti pa labi no nosaukuma). Preci varat atgriezt 14 dienu laikā pēc pasūtījuma apstiprināšanas, ja vien pārdevējs nav noteicis citu preces atgriešanas termiņu. Piegādes adresi varat redzēt pieteikuma izskatīšanas sadaļā "Atgriešana".

Kad pārdevējs ir apstiprinājis atgriešanas saņemšanu, pārdevējam ir 7 darba dienas, lai pārbaudītu preci. Pēc pārbaudes pārdevējs vai nu apstiprinās jūsu pieprasījumu vai atteiks, norādot iemeslu. Pēc apstiprināšanas jūsu atmaksas pieprasījums tiks izveidots automātiski un atmaksa tiks veikta saskaņā ar vispārējiem preces atmaksas noteikumiem.

Mēs apstrādājam atgriešanu tajā pašā darba dienā. Parasti atgriešana aizņem ne vairāk kā 24 stundas, taču atkarībā no bankas tas var ilgt no 3 līdz 7 dienām.

Ir vēl jautājumi?
Mūsu atbalsta komanda vienmēr ir jūsu rīcībā
Klientu apkalpošana
Atbalsts pieejams katru darba dienu no 9:00-17:00