Preces atgriešanas process
Jums ir iespēja atgriezt preci 14 dienu laikā pēc tās iegādes, izņemot gadījumus, ja esat izvēlējies saņemt preci pie tirgotāja noliktavā vai pats pārdevējs ir piedāvājis ilgāku atgriešanas termiņu.

Lai atgrieztu preci:

1. Ieejiet “pasūtījumos”
2. Izvēlaties pasūtījumos “Atgriešana” vai izvēlnē individuālās preces.
3. Izvēlaties preci, tās daudzumu un atgriešanas pamatojumu.
4.Pēc veidlapas iesniegšanas Jūsu pieteikums tiks izveidots un nosūtīts apstrādei Pārdevējam.
5. Gaidat tālāko informāciju, kas tiks nosūtīta jums uz jūsu e-pastu.

Atgriešanas process:

1. Apstrāde

Šajā atgriešanas procesa posmā pieteikums gaida turpmāku darbību no pārdevēja. Pārdevējs izskata jūsu pieteikumu un apstiprina vai noraida tās atgriešanu. Saskaņā ar Latvijas Republikas noteikumiem dažas preces nevar atgriezt vai apmainīt. Produktu veidu saraksts ir norādīts mūsu lietotāja līgumā.

2. Gaida apstrādi

Šajā posmā jums ir jāatgriež prece pārdevējam uz pārdevēja norādīto adresi. Pārdevējs komentāros var norādīt citus atgriešanas veidus vai preces saņemt patstāvīgi.

3. Preces saņemtas
Pēc saņemšanas pārdevējam ir 7 dienas, lai pārbaudītu preci.

4. Atgriēšana apstiprināta/ atteikta

Pēc preču pārbaudes pārdevējs atzīmē pieteikumu kā "Slēgts", izvēloties katrai atgrieztajai precei atbilstošu statusu "apstiprināt" vai "atteikt".
Gadījumā, kad atgriešana tiks apstiprināta, jūs saņemsiet preces cenas atmaksu, izņemot piegādes izmaksas.

Gadījumā, ja preces atgriešanā tika atteikts, varat iesniegt prasību PTAC vai vērsties tiesā. Atgādinām, ka Promo.lv nedarbojas kā pārdevējs un nav pirkšanas-pārdošanas darījuma dalībnieks.
Citi raksti
Ir vēl jautājumi?
Lūdzu, nosūtiet mums ziņu