Preces atgriešanas process
Varat atgriezt preci vismaz 14 dienu laikā pēc pirkuma.

Varat atgriezt preci vismaz 14 dienu laikā pēc pirkuma, ja vien neesat izvēlējies saņemt preci veikala noliktavā vai pārdevējs piedāvājis ilgāku termiņu.

Kā atgriezt preci:

  1. Dodieties uz pasūtījumu.
  2. Atlasiet pasūtījuma izvēlni, 'Atgriešanās', vai individuālā produkta izvēlni.
  3. Izvēlieties preci, norādiet daudzumu un iemeslu atgriešanai.
  4. Pēc formas iesniegšanas jūsu pieprasījums tiks izveidots un nosūtīts uz pārdevēju apstrādei.
  5. Gaidiet turpmākas norādes savā e-pastā.

Atgriešanas process:

1. Apstrāde

Šajā posmā pieprasījums gaida turpmākas darbības no pārdevēja. Pārdevējs izskata jūsu pieprasījumu un apstiprina vai noraida atgriešanu. Saskaņā ar LR noteikumiem dažas preces nevar tikt atgrieztas vai apmainītas. Preču veidu saraksts ir norādīts mūsu lietotāju līgumā.

2. Gaida atgriešanu

Šajā posmā jums ir jāatdod prece pārdevējam uz adresi, ko norādījis pārdevējs. Pārdevējs komentārā var norādīt citus atgriešanas veidus vai pašizvietot atsavināt preču.

3. Atgriešana saņemta

Pēc saņemšanas pārdevējam ir 7 dienas, lai pārbaudītu preci.

4. Atgriešana apstiprināta/noraidīta.

Pēc preces pārbaudes pārdevējs atzīmē pieprasījumu 'Aizvērt' un izvēloties atbilstošu statusu katram atgrieztajam preces 'netiks atdotas' vai 'noraidīts'.

Ja atgriešana tiek apstiprināta, jums tiks atmaksāta preces vērtība, izņemot piegādes izmaksas.

Ja preces atgriešanā tika noraidīta, jūs varat iesniegt sūdzību PTAC vai vērsties tiesā. Atgādinām, ka Promo.lv nedarbojas kā pārdevējs un nav darījuma dalībnieks.

Citi raksti
Ir vēl jautājumi?
Mūsu atbalsta komanda vienmēr ir jūsu rīcībā
Klientu apkalpošana
Atbalsts pieejams katru darba dienu no 9:00-17:00