Pasūtījumi
Bieži uzdotie jautājumi

Pēc maksājuma pārdevējam ir 24 stundas, lai apstiprinātu pasūtījumu un 24 stundas, lai nosūtītu (darba laikā). Ja pārdevējs nav apstiprinājis pasūtījumu, pasūtījums tiks automātiski atcelts un mēs atmaksāsim Jums samaksāto summu.

Pasūtījumu var atcelt preces pasūtījuma apstrādes laikā. Lai atceltu pasūtījumu, sazinieties ar pārdevēju, izmantojot pārdevēja tērzēšanas funkciju.

Ja pasūtījumu atceļ pārdevējs vai tas tika atcelts automātiski, mēs atmaksāsim Jūsu naudu uz to pašu maksājumu karti tajā pašā darba dienā. Tomēr atkarībā no bankas tas var ilgt 3–7 dienas.

Ir vēl jautājumi?
Mūsu atbalsta komanda vienmēr ir jūsu rīcībā
Klientu apkalpošana
Atbalsts pieejams katru darba dienu no 9:00-17:00