1. Preču piegādi veic Pārdevējs no savas noliktavas
2. Nosūtīšana tiek veikta 24 stundu laikā pēc pasūtījuma apstiprināšanas no Pārdevēja puses.
3. Iepirkumu grozā redzamais piegādes laiks ir orientējošs un ņem vērā kurjera pakalpojumu, pasūtījuma apstiprināšanas un apmaksas kavēšanos. Ja maksājums tiek veikts pēc Pārdevēja pēdējā piegādes datuma, piegāde tiek pārcelta uz nākamo darba dienu.
5. Precīzs termiņš tiek aprēķināts pēc pasūtījuma apstiprināšanas no Pārdevēja puses un ir redzams pasūtījuma skatā.
6. Numurs un kurjera pakalpojums tiks parādīts jūsu pasūtījuma skatā pēc pasūtījuma nosūtīšanas.
7. Ja Pārdevējs atļauj Jums izņemt preces noliktavā, gaidiet apstiprinājumu un ziņu no Pārdevēja uz Jūsu e-pastu.
8. Ja tika izvēlēta "Pārdevēja piegāde", tad precīzu datumu un laiku pēc pasūtījuma nosaka Pārdevējs.
9. Ja tas ir termiski apstrādāts ēdiens vai pārtikas produkti ar tūlītēju piegādi, tad lūgums norādīt piegādes laiku, zvanot uz Pārdevēja piegādes dienesta numuriem, kas Jums nosūtīti pa pastu kopā ar pasūtījumu.
10. Pakalpojumi un digitālie produkti tiek piegādāti jums uzreiz uz jūsu e-pastu, ja vien noteikumos un nosacījumos nav noteikts citādi.
11. Par visiem piegādes jautājumiem, lūdzu, sazinieties ar Pārdevēju pasūtījuma priekšapskates pieejamā lapā.
12. Saņemot preci, pievērsiet uzmanību iepakojumam. Ja redzat, ka iepakojums ir bojāts, atzīmējiet to čekā.
13. Jebkurā gadījumā lūdzam uztaisīt izpakošanas video, lai paātrinātu iespējamo konfliktu atrisināšanu par labu.
14. Ja preci neesat saņēmis 7 darba dienu laikā pēc nosūtīšanas, pasūtījums tiks automātiski atcelts un tiks atmaksāta visa summa
Tiešsaistes maksājumi:
Piegāde:
Klientu apkalpošana: